środa, 29 maja 2019

Lekki krem do tortu bez cukru, śmietany ani masła

Co ja mogę. Nie lubię kremów na śmietanie ani na maśle, zawsze się po nich źle czuję. Miałam swój dyżurny krem z połączenia mascarpone i lemon curdu, ale mi się już trochę znudził, a dziecko niezbyt lubi. Mascarpone lub ricotta jako baza jest ok, więc zostawiłam, a do tego miały być mrożone borówki (jagody jak mówią w innych częściach Polski) i banan jako zamiennik śmietany czy jajek. Tyle że okazało się, że borówek mam niewielką garstkę...

Składniki:
500 g mascarpone lub ricotty
1 banan
garstka mrożonych borówek
trochę większa garstka mrożonych truskawek

Sposób przygotowania:
Wszystko dokładnie zmiksować. Wyłożyć na tort.

Tort się nie uchował, żeby mu zrobić zdjęcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Smakowało? - zostaw komentarz :)
Did you like it? - leave a comment :)