środa, 11 stycznia 2012

Piersi z kurczaka na parze

I kolejny dietoprzyjazny przepis. I znów z granulowanym czosnkiem. Jak ktoś nie toleruje czosnku w diecie, to rozumiem, że właśnie ma ochotę udusić mnie za takie dietowe dania. Ale co ja mogę, primo mi się poprawia, a secundo bez czosnku nie wyobrażam sobie życia No dobra, wyobrażam sobie, ale jest to życie nudne i bezbarwne ;) A jak ktoś nie toleruje to można go po prostu pominąć i tyle.

Składniki:
pierś kurczaka
czosnek granulowany
zioła prowansalskie
można dać łyżkę miodu, (choć raczej wtedy nie polecam wywalać czosnku)
sól

Sposób przygotowania:
Pierś obsypać przyprawami ewentualnie dodać miód. Wrzucić do garnka do parowania i poczekać aż będzie miękkie. 

Na drugim piętrze parowałam mini marchewki do tego ugotowałam ziemniaki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Smakowało? - zostaw komentarz :)
Did you like it? - leave a comment :)