piątek, 12 sierpnia 2011

Sałatka cukiniowo-grecka

Weekend się zbliża, a wraz z nim kolejny grill (taaa, przede mną jeden z najważniejszych egzaminów  moim życiu, ale to drobiazg...), czas więc by przypomnieć jeszcze jedną potrawę z zeszłego grilla ;)
W sumie, żadna to filozofia ani odkrycie, ale na cukiniowy sezon jest w sam raz. 

Składniki:
sałata, u mnie cukrówka
pomidory
ogórki
młoda surowa cukinia
oliwki czarne
zielona cebulka
papryka
ser feta - u mnie jakaś wypaśniejsza absolutnie niewarta swojej ceny
sól, pieprz, oregano, czosnek
ocet balsamiczny i oliwa z pierwszego tłoczenia

Sposób przygotowania:
Sałatę porwać, resztę składników pokroić, pomieszać, posolić, popieprzyć, poczosnkować, posypać oregano, następnie polać octem balsamicznym i oliwą, wymieszać. 

U mnie zastosowany ocet balsamiczny z psikaczem, którym to wynalazkiem zachwyca się moja mama, ja nieszczególnie, tym bardziej, że lubię mocny chlust octu balsamicznego w sałatkach. No ale co kto lubi ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Smakowało? - zostaw komentarz :)
Did you like it? - leave a comment :)